strategische webanalist (nl-uk)(#101)

Open Positions
CTO

Back to Careers

Department

Technical and Operations

Location

Schiphol Rijk

Job Information

Geen data analyse zonder een probleem doelstelling, jij wilt problemen oplossing, je gebruikt daarvoor complexe data en kunt die goed visualiseren (voor de stakeholders), je bent niet bang en je weet wanneer je moet duwen, maar ook wanneer je moet wachten. Je bent een native in het land van data en insights. Je ziet verbanden en denkt in oplossingen. Je durft leiding te nemen en helpt je afdeling naar een hoger niveau.

Je werk:

  • definieren van problemen en opstellen van oplossingen
  • data gebruiken om bruikbare insights te genereren, daarna kun je dat simpel en mooi visualiseren.
  • en dat communiceer je kraakhelder richting stakeholders.

Dus je kunt:

  • Meetplannen maken
  • A/B testing-strategieën ontwerpen;
  • Pixelstrategieën opstellen;
  • Diepteanalyses maken;
  • Juniors op data-analyse gebiedt begeleiden;
  • Heldere conclusies en aanbevelingen ontwikkelen;
  • Performance monitoring; afwijkingen signaleren, daarop concrete acties ondernemen,
  • borgen van kwaliteit dmv controles


Wat breng je mee?

  • een HBO-/WO-opleiding afgerond.
  • minimaal tot 4 jaar ervaring.
  • self-start attitude
  • ervaring met werken voor een groot consumentenplatform.
  • ervaring met verschillende webanalytics- en testtools; SiteCatalyst, Google Analytics, Google Tag Manager.
  • Omniture is a must
  • Excel & pivottabellen vind je leuk
  • Optimaliseren van online marketingcampagnes (SEO, SEA, CRM, Affiliates) is je goed bekend
  • je volgt de ontwikkelingen in je vakgebied.
  • een interesse in design, usability
  • concurrentieanalyses maken is je bekend



Aanbod:
36-40 uur

Een enthousiast, ambitieus team met een gedreven werksfeer.