315 -Application Manager Data Utilization – Arnhem
Even een paar feiten:
- Hybride waarbij je afwisselt tussen ons hoofdkantoor in Arnhem en het werken vanuit huis;
- Vast contract 32-40 uur per week;
- Flexibele werktijden (in overleg);
- Salaris tussen de €3513,- en €5701,- (bij 40 uur);
- Vitaliteit: Korting op sportabonnement, fietsregeling en vitaliteitsprogramma;
- 30 verlofdagen per kalenderjaar en je kan er 7 bijkopen op basis van 40-urige werkweek;
- Thuiswerk- en/of reiskostenvergoeding;
- Kilometer- of Ov-vergoeding & een thuiswerkvergoeding.
Werk je mee aan de toekomst van betalen?
Als Application manager binnen ons team Data Utilization ben je verantwoordelijk voor het vertalen van business vraagstukken naar bruikbare oplossingen en het implementeren hiervan.
Met elkaar verzorgen we de transactie monitoring voor onze klanten vanuit onze wettelijk rol. Daarnaast informeren we onze interne en externe klanten met rapportages en via dashboards over hun betalingsverkeer. Spreekt deze veelzijdige rol waarin data een belangrijke rol speelt je aan? Ben je leergierig en combineer je graag denken en doen? Dan brengen wij jou graag verder!
Wat doe je als Application Manager Data Utilization bij ons?
Op functioneel en technisch gebied ben je, samen met de andere application managers, verantwoordelijk voor onze merchant monitoring en de data rapportage (BI) over betalingen.
Vanuit je affiniteit met ‘big data’ en bijbehorende tooling bedenk je manieren om onze organisatie zo goed mogelijk te voorzien van (management) informatie. Ook lever je een belangrijke bijdrage aan het opsporen van verdachte transacties en het voorkomen van witwassen. Je zult je hiervoor bezighouden met ontwikkelen, testen en in productie brengen van monitoring rules. Affiniteit met ‘fighting financial and economic crime’ is een pre, dit komt goed van pas in de samenwerking met onze transactie analisten en specialisten.
Je bent sterk in het coördineren en opzoeken van de samenwerking met andere afdelingen. Het doen van onderzoek, maken van analyses en zowel functioneel als uit de techniek kunnen denken, zijn belangrijke aspecten van je functie. Je kunt functionele requirements vertalen naar technische oplossingen door mee te denken met onze klanten en stakeholders. Je weet mensen uit te dagen en een team sterker te maken door een positieve inbreng, open communicatie en het geven van feedback. Ook heb je oog voor de manier waarop we werken, en breng je ideeën in die ons beter laten samenwerken.
Jouw profiel
Je bent technisch goed onderlegd en weet je zowel in woord als geschrift goed uit te drukken. Je bent sterk in het leggen van verbanden en hebt aandacht voor details en de juiste prioritering waarbij je gewend bent om Agile te werken. Je beschikt over inlevingsvermogen en vindt het leuk om voor verschillende (interne) klanten en stakeholders aan de slag te gaan. Je bent resultaatgericht, proactief en vindt het belangrijk om zowel jezelf als de organisatie verder te ontwikkelen.
Wat je meeneemt:
- Hbo werk- en denkniveau;
- Minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
- Ervaring met het definiëren en analyseren van requirements;
- Ervaring met SQL en/of big data;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Ervaring met transactie monitoring tooling zoals RiskShield is een pré.
Je nieuwe werkomgeving
We werken continue aan innovatieve betaaloplossingen. Grote kans dat jij dagelijks met ons in aanraking komt wanneer je een betaling doet! Onze klanten zijn ondernemers, groot en klein, en elke dag faciliteren we met trots miljoenen transacties. Om dit te realiseren werken we samen, zijn we betrouwbaar en omarmen we de nieuwste ontwikkelingen. Dit komt allemaal samen in je nieuwe werkomgeving: we zijn ambitieus, toekomstgericht, open en collegiaal.